خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های ستاد امنیت انتخابات استان تهران/ استقرار ۳ مامور پای هر صندوق/ برخی صندوق‌ها به دلیل حساسیت بالا نیاز به حفاظت بیشتری دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۲۸

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران درباره برنامه‌های ستاد امنیت انتخابات استان تهران توضیحاتی ارائه کرد.

«حمیدرضا گودرزی» معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ستاد امنیت انتخابات در سه استان تهران، خوزستان و سیستان و بلوچستان تشکیل شده است. 

وی ادامه داد: در استان تهران احکام تمام اعضای این ستاد توسط استاندار صادر شده است و تاکنون نیز 17 جلسه تشکیل شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به جزییات آخرین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران تصریح کرد: در آخرین جلسه از سوی معاونت سیاسی استانداری صندوق‌های اخذ رای مشخص شد و  هماهنگی‌های لازم در خصوص حضور ماموران نیروی انتظامی در محل‌های صندوق رای صورت گرفت. همچنین بحث امنیت صندوق‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

گودرزی تصریح کرد: استان تهران دارای سه فرماندهی فاتب و فرماندهی انتظامی شرق استان و فرماندهی انتظامی غرب استان است، از همین‌رو بحث و بررسی‌های لازم در خصوص چگونگی حضور نیروهای انتظامی، تحویل صندوق‌ها و مشخص کردن نقاط محل صندوق‌ها روی نقشه برای حضور نیروهای انتظامی مطرح شد. 

وی در پاسخ به این سوال که از چه تعداد مامور نیروی انتظامی برای امنیت هر صندوق استفاده می‌شود،  ادامه داد: در ابتدا باید تعداد دقیق صندوق‌ها مشخص شود. نیروی انتظامی باید برای هر صندوق سه نیرو داشته باشد، البته برخی از صندوق‌ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و نیاز به حفاظت بیشتری دارند، از همین‌رو ما نیز منتظر هستیم تا عدد صندوق‌ها توسط معاونت سیاسی اجتماعی استانداری اعلام شود به محض اینکه عدد دقیق صندوق‌ها به ما اعلام شود، تعداد نیروهای لازم مشخص می‌شود. 

رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران گفت: براساس برآوردهایی که ما در جلسات داشتیم، الحمدلله شاهد انتخابات آرامی خواهیم بود و انشالله توام با مشارکت حداکثری تا پشتوانه محکمی برای کشور باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز