خبرگزاری کار ایران

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۸۶

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تجربیات موفق نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ادوار پیشین گفت: نیــروی انتظامی کارنــامه قابل قبولی در تامین نظم و امنیت انتخابات ادوار گذشته داشته است و ان شاء الله با بهره مندی از تجربیات و اشراف اطلاعاتی همه جانبه توام با هوشمندی بتوانیم این ماموریت خطیر و حساس را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایلنا، پیش از ظهر امروز، نشست تامین امنیت انتخابات پیش رو به ریاست سردار قاسم رضایی - جانشین فرمانده نیروی انتظامی - برگزار شد.

رضایی با اشاره به اهمیت ماموریت نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد: برنامه ریزی برای تامین امنیت انتخابات باید با تکیه بر اشراف اطلاعاتی همه جانبه، تدبیر، هوشمندی و درایت صورت پذیرد و در طرح ریزی برای پیشبرد اهداف ماموریتی " همه جانبه نگری" از الزامات است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات پیش رو از ماه ها قبل و به شکل  "قرارگاهی" آغاز شده است، از ترسیم اطلس امنیت انتخابات خبر داد و بر تمرکز بر مدیریت توان و ظرفیت نیروی انتظامی با هدف حصول نتایج مطلوب تر در این ماموریت تاکید کرد.

رصد فضای حقیقی و مجازی

رضایی رصد تحرکات و فعالیت های مجرمانه در فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات را یکی از برنامه های در دستور کار ناجا برشمرد و تصریح کرد: تامین امنیت قبل، حین و پس از انتخابات را با جدیت دنبال می کنیم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه امروز اعتماد مطلوبی نسبت به نیروی انتظامی در منظر و نگاه نظام و مردم وجود دارد و لازم است که برای ارتقای این سرمایه ارزشمند تلاش روزافزون کنیم. یکی از مولفه های ارتقای اعتماد عمومی به ناجا، چگونگی تامین امنیت انتخابات در عین نظم و شکوه توسط پلیس است.

رضایی با بیان اینکه پلیس فارغ از نگاه سیاسی و جناحی ماموریت ها را دنبال و عملیاتی می کند، تاکید کرد: ما پیرو خط ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و در عمل به وظایف در چارچوب  "قانون" و "قانون گرایی" ایفای نقش می کنیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در تمام شئون زندگی مردم تاکید کرد: تلاش برای پاسخگویی به مطالبات و انتظارات فرمانده معزز کل قوا و رفع دغدغه های معظم له اولویت دارترین راهبرد نیروی انتظامی است و در مسیر تحقق این هدف، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

جانشین فرمانده ناجا تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را از وظایف همگانی برشمرد و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات برای کشور اقتدارآفرین و لازم است که همه در این مسیر به تکلیف " شرعی"،  " اخلاقی" و " ملی" خود عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس یادآور شد: همواره تلاش داریم ماموریت ها و وظایف ذاتی و قانونی مان را به نحو شایسته ای انجام دهیم؛ به گونه ای که کارنامه عملکردمان مورد رضایت خداوند متعال، مقام معظم رهبری و مردم عزیز باشد.

تشدید اقدامات مقابله ای

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی از تشدید اقدامات مقابله ای ناجا با مصادیق بارز جرم خبر داد و یادآور شد: طرح های مقابله با اراذل و اوباش، برخورد با هنجارشکنی و ... همچنان در دستور کار نیروی انتظامی است و قطعا اهداف اولویت دار ناجا به منظور ارتقای امنیت عمومی اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز