خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

مطالبه عمومی مردم در تهیه واکسن سریعتر شنیده شود/ تناقض در گفتار و رفتار مسئولان پیرامون کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۴۲

عضو شورای شهر تهران گفت: مطالبه تهیه واکسن مطالبه‌ای عمومی است و امیدوارم حرف و خواسته مردم هرچه سریعتر شنیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان جلسه دویست و هشتاد و دوم شورای شهر تهران در تذکری خطاب به دولت گفت: همه از آمار ارائه شده توسط استاندار و ستاد ملی کرونا مطلع هستید. متاسفانه در تهران با افزایش موارد ابتلا و مرگ‌های ناشی از کرونا به وضعیت نارنجی رسیده و هشدارهای فراوانی پیرامون قرمز شدن وضعیت شهر مطرح است. 

او ادامه داد: در این میان اما همه چیز عادی است و آنطور که برخی از مسئولان به دنبال القای آن هستند، فقط مردم غیرعادی بودند که کرونا به پیک چهارم خود رسید. 

نظری با بیان اینکه بارها تذکر دادیم برخی مسئولان نباید صرفا مردم را متهم به شیوع کرونا بدانند و با متهم کردن آنان بر اقدامات، رفتار و گفتار ضد و نقیض خود سرپوش بگذارند، گفت: مسئولان حتما می‌دانند که در برابر جان مردم مسئول هستند و دربرابر جانی که در پی سهل انگاری آن‌ها از دست رفته باشد باید پاسخگو باشند. 

عضو شورای شهر تهران افزود: امروز مردم می‌پرسند که چرا راه‌ها باز بود و تمامی تسهیلات سفر فراهم شد اما صرفا به آنان توصیه شد که سفر نروند.

نظری افزود: آیا نمی‌شد از انجام سفرهای برون شهری جلوگیری کرد؟ چرا تناقض در گفتار و رفتار مسئولان ارشد پیرامون کرونا همچنان وجود دارد و حتی برخی از آن‌ها برخلاف توصیه‌ها با خانواده‌های خود عازم سفر نیز شدند. 

او اضافه کرد: متاسفانه سومدیریت در مواجه با این بیماری آن را به پیک چهارم رسانده است. 

نظری گفت: همچنان تناقضات زیادی در رفتار و مصوبه‌ها وجود دارد. چرا دولت اقدامی برای شناورسازی ساعات کاری ادارات نکرد؟ چرا دورکاری حداکثری در سازمان‌ها و شرکت‌ها اعمال نشد؟ چه اصراری است که مردم را راس یک ساعت خاص از خانه خارج کرد و در همان شرایط در اوج ازدحام جمعیت در راس ساعتی خاص به خانه بازگرداند؟ 

او گفت: چرا از حمل و نقل عمومی حمایت نشد؟ از واکسن کرونا که همچنان خبری نیست، نه اینکه خبری نباشد اما همچنان از واکسیناسیون عمومی خبری نیست. نه از واکسن داخلی و نه از واکسن خریداری شده خارجی مردم چیزی احساس نکرند. 

نظری اضافه کرد: امیدوارم این شرایط زودتر به پایان برسد و از ستاد کرونا می‌خواهم که تعطیلی دو هفته‌ای در شهرهای قرمز و نارنجی را به تصویب برساند و همچنین دورکاری حداکثری را اجرا و شناورسازی ساعت کار را نیز در دستور کار خود قرا دهد. 

عضو شوراش شهر تهران تاکید کرد: مطالبه تهیه واکسن مطالبه عمومی است و امیدوارم حرف و خواسته مردم هرچه سریعتر شنیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز