خبرگزاری کار ایران

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و بارش های رگباری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۰۶

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از وقوع رگبار باران، در ارتفاعات بارش برف و رخداد مه و وزش باد شدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای با صدور هشدار زرد رنگ اعلام کرد؛ امروز (۱۲ فروردین) وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف و رخداد مه در استان‌های لرستان، همدان، زنجان، قزوین، شمال مرکزی، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

فعالیت این سامانه بارشی فردا (۱۳ فروردین) درنوار غربی آذربایجان غربی، جنوب کردستان، شرق کرمانشاه، لرستان، همدان، نیمه شمالی مرکزی، شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، البرز، نیمه شرقی قزوین، نیمه شمالی تهران و نوار غربی اصفهان تداوم خواهد داشت.

این شرایط جوی روز شنبه (۱۴ فروردین) برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کردستان، شمال غرب کرمانشاه، زنجان، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان پیش‌بینی می‌شود و تداوم فعالیت این سامانه تا یکشنبه (۱۵ فروردین) در نیمه شرقی خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات مازندران دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه با هشدار نسبت به وزش باد شدید با سرعت متوسط بین ۵۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است، این شرایط امروز (۱۲ فروردین) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، غرب اصفهان و شمال شرق سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

تداوم این شرایط جوی فردا (۱۳ فروردین) در نیمه شمالی آذربایجان غربی، البرز، تهران، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی کرمان و یزد و روز شنبه (۱۴ فروردین) در کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، همدان، لرستان، غرب خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی فارس و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز