خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران اعلام کرد:

رعایت ۷۶ درصدی فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۸۱۴

​استاندار تهران از رعایت ۷۶ درصدی فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در آیین تقدیر از مسئولان امنیتی و انتظامی شهرستان تهران گفت: امنیت پایدار امروز در استان تهران حاصل خستگی‌ناپذیری همه ارکان انتظامی و امنیتی تهران است.

وی افزود: حجم فعالیت‌های مدیران با حجم امکانات هیچ تناسبی ندارد و پیچیدگی‌های استان تهران عملا کار را دشوار کرده است.

استاندار تهران همچنین با اشاره به تدابیر اتخاذشده در زمینه مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تهران به ۷۶ درصد رسیده  است و تهران در زمره سه استان برتر در این زمینه است.

به گفته محسنی بندپی، در سال ۹۹ کمترین چالش‌های امنیتی جدی را در تهران شاهد بودیم و این حاصل هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

وی همچنین گفت که شاهد کاهش سالانه سرقت در شهر و استان تهران هستیم.

استاندار تهران به ثبت نام انتخابات شوراهای شهر هم اشاره کرد و در این‌باره گفت: در استان  تهران ۲۶۰۰ نفر داوطلب برای شوراها ثبت نام کردند  و این در حالی است که معاندین از همین ابتدا می‌خواستند انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

بندپی در پایان تاکید کرد: آنچه برای ستاد انتخابات مهم است افزایش میزان مشارکت با رعایت کامل قانون و اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم به منزله حق‌الناس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز