خبرگزاری کار ایران

از سوی اعضای شورا تصویب شد؛

ادامه تامین مالی شرکت آبفا جهت اجرای پروژه بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۸۰

ادامه اجرای مصوبه تامین مالی مورد نیاز پروژه توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوبه تامین مالی مورد نیاز پروژه توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری بررسی شد.

زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران طی بررسی این گزارش گفت: اعتباری که پیش بینی شده ٧٤٢ میلیارد بوده که تا پایان بهمن ماه ٦٢٣میلیارد تومان محقق شده است. از این مبلغ ٥٤٢ میلیارد هزینه شده است.در پیوست ١، ٦٩درصد، در پیوست دو، ١١،٦درصد و در پیوست ٣؛١٩.٤ درصد محقق شده است.

نوری اضافه کرد: درآمدهای فوق از محل تبصره ۳ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری و ماده ۷ مصوبه شورای عالی اقتصاد بوده است.

او ادامه داد: برای اجرای این پروژ‌ها ۷۳ درصد از اعتبار پیش‌بینی شده تا پایان بهمن‌ماه ۹۹ محقق شده است.این پروژه‌ها در راستای اجرای بهبود کیفیت و‌کمیت آب شرب،کاهش برداشت از منابع زیرزمینی،کاهش هدررفت آب،آبرسانی اضطراری شهر تهران و‌اجرای کامل شبکه فاضلاب تهران بوده است.

به گزارش ایلنا، ادامه اجرای مصوبه در سال آتی به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز