خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

داوطلبین انتخابات شوراها ثبت‌نام را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۸۱

فرماندار تهران به داوطلبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران توصیه کرد: ثبت نام خود را به ساعت‌های پایانی روز آخر ثبت نام موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی، فرماندار تهران پس از بازدید از ستاد ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت: به غیر از امروز داوطلبین تنها فردا و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر برای ثبت نام در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران فرصت دارند.

او با تاکید بر اینکه همه شرایط برای ثبت نام به بهترین شکل ممکن هم به صورت الکترونیک و هم حضوری فراهم شده است گفت: در ثبت نام حضوری با توجه به تجربه دوره های گذشته امکانات بهتری فراهم شد اما اگر ثبت نام داوطلبین به صورت الکترونیک انجام شود هم در وقت صرفه جویی می‌شود و هم از تجمع در محل ثبت‌نام با توجه به شرایط کرونایی جلوگیری می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه اگر فردی به هر دلیلی امکان ثبت نام الکترونیکی را نداشت می‌تواند با مراجعه به فرمانداری ثبت نام خود را انجام دهد افزود: روال خوبی بر اساس پیش‌بینی قانون در ثبت نام شوراها پیگیری شده است. پس از این مرحله در هشتم اسفند ثبت نام انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و سیزدهم فروردین نیز ثبت‌نام انتخابات خبرگان رهبری انجام خواهد شد که به وقت خود اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

فرماندار تهران به داوطلبین ششمین دوره شورای شهر تهران  توصیه کرد: قطعا اگر ثبت نام به ساعت‌های آخر موکول شود علاوه بر اینکه امکان رفع نواقص مدارک وجود ندارد تراکم کاری نیز ایجاد می شود و امکان خدمت دهی مناسب کاهش می یابد. لذا به داوطلبان توصیه می شود در ابتدا از ثبت نام الکترونیک بهره بگیرند و اگر این امکان وجود نداشت ثبت نام حضوری خود را به ساعت های آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز