خبرگزاری کار ایران

ذوالفقاری:

روند بیماری ۴۰ شهر در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۰۲

شصت و یکمین نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در شصت و یکمین جلسه این کمیته، دستور العمل های استقرار هلال احمر در مرزها را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی در همین راستا افزود: پروتکل ها، پشتیبانی، تجهیزات تخصصی و آموزش در این خصوص باید صورت بگیرد. وزارت بهداشت الزامات ورود به داخل کشور را به هلال احمر، وزارت امور خارجه، نیروی انتظامی و وزارت راه و شهر سازی اعلام کند.

ذوالفقاری با اشاره به تعطیلات نوروزی تاکید کرد: اصل بر نرفتن سفر و پرهیز از هر گونه جابجایی بین شهری می باشد. سفر به شهرها و از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی ممنوع است و از امروز که رنگبندی شهرها اعلام می شود، تا ۱۵ فروردین ماه به همان منوال خواهد بود. 

وی در همین راستا افزود: چنانچه در طول تعطیلات وضعیت شهری تغییر کند و قرمز یا نارنجی شود، مسافرین ۷۲ ساعت مهلت دارند که از آن شهر خارج شوند و مسافری هم نمی تواند وارد آن شهر بشود.

شایان ذکر است بر اساس لیست اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد وضعیت شهرها از منظر روند بیماری ۴۰ شهر در وضعیت نارنجی و قرمز قرار داشته و مابقی شهرها آبی و زرد هستند. اسامی شهرها در اطلاعیه امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا منتشر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز