خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی:

نباید به واسطه زندانی شدن فرد مجرم خانواده او دچار آسیب شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۱۰

رئیس سازمان زندان ها در سفر به استان مازندران با نمایندگان گروه‌های جهادی و مردمی این استان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ محمدمهدی حاج محمدی در جلسه هم اندیشی با نمایندگان گروه های جهادی مازندران گفت: بر اساس تاکیدات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در نظام اسلامی زندان محل تربیت است و گروه های جهادی که دلسوز انقلاب و مردم هستند برای کمک به تحقق دیدگاه اصیل انقلاب در خصوص زندان ها وارد عمل شوند.

رئیس سازمان زندان ها با بیان اینکه هنوز از آن دیدگاه و نگرش اصلی نسبت به زندان ها فاصله داریم گفت:  نباید به گونه ای باشد که با ورود مجرم به زندان، خانواده وی دچار آسیب شود.

حاج محمدی افزود: حمایت از خانواده زندانی مأموریت مشترکی است که گروه های جهادی می توانند در آن عرصه حضور یابند.

رئیس سازمان زندان ها در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل نحوه همکاری گروه های مردمی که در اسفند سال گذشته توسط رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد امکان مشارکت گروه های جهادی و مردمی در فرآیند اصلاح و تربیت فراهم است و ما نیازمند حضور این گروه ها در عرصه زندان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز