خبرگزاری کار ایران

عباس پاشا:

نظارت بر مجتمع‌های رفاهی در محورهای مواصلاتی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۲۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به هم افزایی مسئولان جهت تحقق سفر سالم و سلامت مسافران در ایام نوروز از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در نمازخانه های بین راهی خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا در جلسه کارگروه ساماندهی وضعیت اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی استان تهران با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: وضعیت مجتمع های رفاهی در محورهای مواصلاتی و همچنین نمازخانه های بین راهی در طول ایام سال مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید این نظارت ها تشدید می شود.

وی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت نمازخانه ها در فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) و همچنین در ایستگاه های قطار ادامه داد: وضعیت نمازخانه های این مجموعه ها مطلوب است البته با توجه به ایام عید نوروز انتظار و توقع تشدید نظارت بر وضعیت نمازخانه ها هم به جهت رفاه حال مسافران و هم به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی را داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و تمیز بودن فضای نمازخانه ها در مجتمع های رفاهی تحت نظر راهداری و همچنین میراث فرهنگی و جایگاه های پمپ بنزین در محورهای مواصلاتی استان تشدید می شود و در این زمینه بایستی بر مبنای بخشنامه های ابلاغی نکات بهداشتی رعایت شود.

عباس پاشا سپس گفت: ارائه امکانات و خدمات باید به همه مسافران صورت گیرد و قیدی مبنی بر ارائه خدمات بر اساس استفاده از امکانات مجتمع های رفاهی پذیرفته نیست؛ چراکه خدمت رسانی به مردم اولویت است و بایستی ضمن ایجاد سفری سلامت برای هموطنان زمینه آسایش و رفاه آنها در محورهای مواصلاتی فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم نظارت بر قیمت ها تاکید کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز باید در زمینه نظارت بر وضعیت قیمت رستوران ها و مجتمع های بین راهی نهایت دقت را داشته باشد و با متخلفان برخورد شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در پایان ضمن تاکید بر هم افزایی مسئولان جهت تحقق سفر سالم و سلامت مسافران در ایام نوروز از هموطنان خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به کنترل و مدیریت ویروس کرونا کمک کنند تا از شیوع پیک دیگر جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز