خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

هشدار پلیس به اراذل و اوباش در شب آخرین چهارشنبه سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۸۶۸

رییس پلیس تهران بزرگ از برخورد جدی، قاطع و قانونی به متخلفان و اراذل و اوباش در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

«سردار حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برخورد با اراذل و اوباش که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کنند، گفت: هفته آینده قبل از آخرین چهارشنبه سال طرح اقتدار اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: البته از همین الان اراذل و اوباش سطح‌دار و اراذل و اوباشی که در بانک اطلاعاتی ما دارای سابقه هستند، کنترل شده و این افراد نظارت و کنترل  می‌شوند.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اگر خدای نکرده این افراد رفتارهای پرخطر در شب آخرین چهارشنبه سال داشته باشند با برخورد جدی و سخت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: ما آمادگی کامل برای برنامه چهارشنبه آخر سال داریم و پیش بینی تمهیدات لازم برای این شب در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ با هشدار به فروشندگان مواد محترقه گفت: ما سوابق سال‌های قبل را داریم. از الان نیز کارهای اطلاعاتی در این خصوص در حال انجام است. برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضایی در انتظار متخلفان و مجرمان و افرادی است که در چهارشنبه آخر سال قوانین و مقررات را زیر پا می‌گذارند.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: متاسفانه این روزها بازار قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه شایع‌تر شده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص نیز ما در روزهای گذشته ۶۸ هزار انواع و اقسام مواد محترقه غیرمجاز، انواع پیش‌سازها و موادی که برای تهیه مواد محترقه غیرمجاز است، کشف شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: متاسفانه اخیرا نیز فردی که در سال گذشته اقدام به فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز می کرد و به دلیل انفجار مواد محترقه یک چشمش نیز آسیب دیده بود، به دلیل توزیع و فروش مواد محترقه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز