خبرگزاری کار ایران

بیش از ۵ میلیون عدد داروی قاچاق در یک انبار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۲۰

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی یک انبار دپو داروی قاچاق در "مشکین دشت فردیس" خبر داد و گفت: در این انبار بیش از ۵ میلیون عدد داروی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال دپو شده بود.

به گزارش ایلنا، سردار "عباسعلی محمدیان" بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی حین گشت زنی در جاده "محمد شهر کرج" به یک خودرو پژو ۲۰۶ مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده، موفق به کشف تعداد زیادی قرص و داروی قاچاق شده و با انجام تحقیقات تکمیلی از دپو مقدار قابل توجهی داروی دیگر در یک انبار در منطقه "مشکین دشت" شهرستان "فردیس" مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، اظهار داشت: در بازرسی از این انبار ۵ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۹۵۱ عدد انواع دارو کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش داروهای مکشوفه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار "محمدیان" در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، پلیس با جدیت با قاچاق کالا مبارزه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز