خبرگزاری کار ایران

نخستین همراه سرای بیماران در مرکز شهر تهران دایر شد/ تمام خدمات رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۷۵

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: همراه سرای فارابی با عنوان خانه مهربانی ایوار میزبان همراهان بیمارانی است که در طول درمان، نیازمند اسکان موقت هستند و از شهرهای دیگر به پایتخت می‌آیند.

به گزارش ایلنا، نصراله آبادیان از فعالیت همراه سرای فارابی با عنوان خانه مهربانی ایوار در محدوده شهری اسن منطقه خبر داد و در تشریح خدمات این مرکز بیان کرد: خانه مهربانی ایوار در سه طبقه و ۶ اتاق میزبان بیش از ۲۰ نفر از همراهان بیمارانی است که برای درمان به تهران آمده‌اند و محلی برای اسکان موقت در شهر ندارند. 

آبادیان افزود: تمامی خدمات این مرکز شامل اسکان و ارایه اتاق، تغذیه، رفت و آمد و خدمات بهداشتی کاملا رایگان است و با توجه به شیوع بیماری کرونا، این مرکز با رعایت همه جانبه پیمان‌های بهداشتی میزبان مراجعین است. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، به گفته شهردار منطقه ۱۱ همراه سرای فارابی در خیابان قزوین شرقی خیابان شهید جوادیان (قلمستان) پلاک۶۳ واقع شده است و همراه بیماری که برای معالجه به تهران آمده است با مراجعه به مدیریت بیمارستان و بخش مددکاری مرکز درمانی با نامه معرفی پزشک و تایید مرکز، به همراه سرا مراجعه می‌کنند و در صورت خالی بودن فضای اسکان در اولین فرصت نسبت به ارایه اتاق به آن‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز