خبرگزاری کار ایران

جزییات آتش‌سوزی در انبار پنبه در خیابان مولوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۲۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک انبار پنبه در بازار مولوی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 13:13 ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار واقع در خیابان مولوی خیابان صاحب‌جمع به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: بخشی از معبر تا محل حادثه کمی باریک بود و برای عبور خودروها مشکلاتی وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: محل حادثه یک ملک دو طبقه قدیمی به وسعت 300 متر بود که با داربست‌های فلزی که مقاومت چندانی ندارد دو طبقه شده بود.

ملکی تصریح کرد: در این ملک عدل‌های پنبه و نخ‌های پنبه وجود داشت و به شدت شعله‌ور بود. در کنار این انبار، انبارهای دیگری نیز وجود داشت که  همه آنها دارای سقف‌های شیروانی و قدیمی بودند و بیم آن وجود داشت که آتش به این مکان‌ها نیز سرایت کند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از چهار طرف عملیات را آغاز کردند و ضمن حفاظت از انبارهای جانبی عملیات تهاجمی را آغاز کرده و توانستند آتش‌را به کنترل خود در‌ آوردند. در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل هستند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نیز گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز