خبرگزاری کار ایران

شهدای سلامت علامت سعادت جامعه ما هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۸۷

پناهیان اظهار داشت: اینکه ما الان می‌توانیم بگوییم شهدا قله‌هایی هستند که دامنه‌هایی دارند این علامت سعادت جامعه ماست که ما خیلی به این جامعه امید داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت السلام علیرضا پناهیان در مراسم یادبود از صد شهدای سلامت اظهار داشت: من به همه کادر سلامت تبریک می‌گویم که در این امتحان الهی خوش درخشیدند، فرق شهدای زمان ما با شهدای صدر اسلام یک تفاوت بسیار مهم و آشکار است. آن تفاوت این است که آن شهدا شاخص بودند و بدنه و دامنه‌ای در جامعه نداشتند و تک بودند؛ چه کسی به مقام حضرت ابوالفضل العباس می‌رسد ولی در جامعه ما این گونه نیست و چند صد هزار شهید دفاع مقدس داریم. 

وی افزود: البته این‌ها قله‌هایی هستند که دامنه دارند و دامنه آن‌ها کسانی هستند که اکنون کار می‌کنند. پیکر شهید حججی را بعد از مدتی به کشور آورند که دو میلیون نفر از آن استقبال کردند و این همان دامنه است که مردم به شهدا نگاه دارند. 

پناهیان ادامه داد: اینکه ما الان می‌توانیم بگوییم شهدا قله‌هایی هستند که دامنه‌هایی دارند این علامت سعادت جامعه ماست که ما خیلی به این جامعه امید داریم و ان شالله به ثمر خواهد نشست و این شهدا اثر خود را در جامعه خواهند گذاشت. 

وی بیان کرد: به کادر سلامت می‌گویم که خداوند این لحظه‌های شمارا می‌بیند و برای نسل و دودمان شما ثبت خواهد کرد. امیدوارم ما در این مسابقاتی که در جامعه ما است روز به روز برنده‌تر باشیم. ما ملتی هستیم که از اول انقلاب هر حادثه‌ای بر ما گذشته ما را قوی‌تر کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز