خبرگزاری کار ایران

در واکنش به اظهارات اخیر نمکی مطرح شد؛

خداکرمی: وزیر بهداشت بی‌خواب و تحت فشار است/ انتقاد امینی از دفاع عضو شورا از نمکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۰۲۵

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در واکنش به صحبت های وزیر بهداشت و تذکر امینی مبنی بر لزوم عذرخواهی وزیر گفت: : به عنوان عضوی از جامعه پزشکی کشور که شاهد سختی‌های عزیزان شاغل در سازمان بهشت زهرا به ویژه تطهیرکنندگان سخت کوش و فداکار هستم دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و از جانب خودم اگر موجب دلگیری آن‌ها شده عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناهید خداکرمی در جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به تذکر امینی و درخواست عذرخواهی وزیر بهداشت از کارکنان بهشت زهرا و آرامستان‌های کشور گفت: به عنوان عضوی از جامعه پزشکی کشور که شاهد سختی‌های عزیزان شاغل در سازمان بهشت زهرا به ویژه تطهیرکنندگان سخت کوش و فداکار هستم دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و از جانب خودم اگر موجب دلگیری آن‌ها شده عذرخواهی می‌کنم. 

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران اضافه کرد: ادامه مبارزه با شرایط اپیدمی نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و درازمدت است و تامین واکسن به عنوان یک اصل پیشگیری مطرح است و ایشان نیز در زمینه تامین واکسن با مشکلاتی مواجه هستند، معلوم است که ممکن است در شرایط فشار، بی‌خوابی و سختی کار این مشکل پیش بیاید. 

امینی در واکنش به صحبت‌های خداکرمی گفت: شما دارید از ایشان دفاع می‌کند. تذکر را یا باید به هیات رئیسه دهید و یا به مجموعه مدیریت شهری. 

صحبت‌های امینی با واکنش خداکرمی روبرو شد و گفت: این تذکر نیست و می‌خواهم از عزیزان بهشت زهرا دلجویی شود. در شرایط فشار ممکن است نتوانیم به بار کلماتی که استفاده می‌شود واقف شویم. در پایان از عزیزان بهشت زهرا عذرخواهی می‌کنم. 

امینی در واکنش گفت: باید وزیر بهداشت عذرخواهی کند. عذرخواهی شما قابل قبول نیست. 

سید محمود میرلوحی در ادمه در تذکری آیین نامه‌ای خطاب به امینی گفت: بند ۳ ماده ۸۰، نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرح‌های مصوب در امور شهرداری و سایر سازمان‌های خدماتی را شامل می‌شود و ما محدود به مدیریت شهری نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز