خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت:

امسال اوج شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۶۰۲

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: امسال واقعا اوج شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان در داخل کشور را داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «قاسم جان بابایی» معاون درمان وزارت بهداشت در هجدهمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح ICERP تجهیزات خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی با اشاره به اینکه در زمان شیوع کرونا تمام ارکان‌های نظام به میدان آمدند، بیان کرد: در زمان شروع کرونا، اول از تمام ظرفیت‌های داخلی و تولیدات داخل استفاده کردیم و یکی از سال هایی بود که واقعا اوج شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان در داخل کشور را داشتیم.

وی ادامه داد: برای همین توانستیم قسمت زیادی از نیازهای خودمان را از طریق تولید داخل حل کنیم و در جهت درمان و تشخیص بیماری کرونا دسترسی‌هایی الزام داشت تا از تسهیلات بانک جهانی استفاده کنیم و برای همین این نیاز سنجی برآورده شد.

جان بابایی افزود: به هر حال مسیر بسیار سختی برای همکاران ما بود که شبانه روز برای آن تلاش کردند و در انتهای این تلاش‌ها دستگاه‌ها وارد کشور شد و ما باید با یک ساختار این‌ها را کنترل و بررسی می‌کردیم.

وی افزود: تیمی که در این مسیر تلاش کردند از دوستان ما در مرکز جامع آزمایشگاه، اداره who در ایران، اداره کل بین‌الملل و همچنین خود وزارت بهداشت و مرکز مدیریت بیمارستانی همه دستگاه‌ها نیازسنجی شد و بررسی‌ها صورت گرفت که این تجهیزات در کدام بیمارستان منتقل شود وبر این اساس بین ۱۶۹ بیمارستان که زیر نظر ۵۶ دانشگاه کشور سیاستگذاری شده بود، توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز