خبرگزاری کار ایران

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مطرح کرد:

تشکل‌های دانشجویی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش موثری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۸۰

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه هاگفت: امیدواریم در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری تشکل‌ها در کمک به مشارکت حداکثری مردم و هم در شکل گیری یک انتخاب خوب بیش از پیش موثر باشند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در صفحه اینستاگرام خود با بیان اینکه چراغ فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی خاموش نشد افزود: تشکل‌های دانشجویی به عنوان جریان پیشرو مطالبه‌گری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در صحن دانشگاه مجموعه‌هایی پویا هستند که باید با آمد و شد دانشجویان مختلف ضمن حفظ اصول و مبانی در روش‌ها نوآوری داشته باشند. 

وی ادامه داد: این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر با جذب و پرورش نیرو به روش آموزش در حین کار، چرخه آموزش و کادرسازی در تشکل‌های دانشجویی یکی از ملزومات ایجاد تغییر نسل و حفظ هویت در فضای دانشجویی است. 

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: سال‌ها بود که در تعطیلات بین دو نیمسال تحصیلی هم سنگران‌مان در تشکل‌های دانشجویی اردوهای آموزشی برگزار می‌کردند، با استمرار شرایط کرونایی در سال جاری این نگرانی وجود داشت که این فرآیند آسیب ببیند اما امسال هم با همیت و خلاقیت اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی چراغ آموزش تشکیلاتی خاموش نشد و آنگونه که از نزدیک شاهد و ناظر بودم چه در جمع‌های محدودتر و با رعایت دقیق پروتکل‌های دقیق بهداشتی و چه در بستر فضای مجازی، برنامه‌ها به سیاق گذشته و حتی بعضاً با کیفیت بیشتر یا انجام شده یا در حال انجام است. 

وی ادامه داد: لازم است به همه دوستان تشکل‌ها خدا قوت بگویم و ابراز امیدواری کنم که در سال تحصیلی منتهی به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری بتوانند با همین خلاقیت‌ها به شکل جدی هم در کمک به مشارکت حداکثری مردم و هم در شکل گیری یک انتخاب خوب برای پیشرفت ایران عزیز بیش از پیش مؤثر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز