خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق و احشام در مرز پاوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۴۰۴

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق و احشام در نوار مرزی شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر، گفت: مرزداران جان بر کف هنگ مرزی پاوه با تلاش و جدیّت در امر مبارزه با قاچاق، طی دو عملیات غافلگیرانه و جداگانه بر علیه قاچاقچیان در نوار مرزی توانستند آنها را در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام کنند.

وی با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی، افزود: از قاچاقچیان ۳۵۸ رأس احشام، ۳۰۰ ثوب البسه، یک هزار ۲۷۰ متر پارچه، ۴۳ کیلوگرم لوبیا سفید، ۲۱ کیلوگرم بذر سبزی، ۲۵ جفت کفش و ۲۰ کیلوگرم مغز فندق قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: متهمان به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار الهی خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل مداوم نوار مرزی و حراست از کیان مقدّس ایران اسلامی از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانان استان بوده چرا که با برطرف کردن موانع ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دست یابی به امنیت پایدار، دست قاچاقچیان و اخلاگران از دخالت در امنیت مرزهای استان کوتاه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز