خبرگزاری کار ایران

چراغعلی:

با توجه به شرایط کرونایی دست‌فروشان و دوره‌گردها از شهرستان مبدا ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۸۲۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: دست‌فروشان و دوره گردهایی که به تهران برای کار می آیند، از شهرستان مبدا ساماندهی می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی با اشاره به ساماندهی دستفروشان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا و سختی هایی که از این محل متوجه مردم ساکن در استان است، از ورود هر گونه دستفروش و دوره‌گرد ممانعت می شود.
 
وی افزود: با توجه به جاذبه هایی که پایتخت برای دستفروشی و دوره گردی دارد، افراد زیادی با نزدیک شدن به ایام عید برای دستفروشی و دوره گردی به تهران می آیند که باید ساماندهی شوند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تاثیر این‌گونه اجتماعات بر شدت گرفتن روند ابتلا به بیماری کرونا و با توجه به اینکه اکثر این افراد که در مکان های شناخته شده مشغول به دست فروشی هستند و در شهرهای اقماری سکونت دارند باید شناسایی شوند.
 
چراغعلی در مورد نوع اطلاع رسانی به این افراد گفت: ابتدا از طریق اطلاع رسانی گسترده و رسانه ها و همچنین به زودی در جلسه ای که با فرمانداران استان داریم، ساماندهی این گونه مشاغل را از شهر مبدا مورد بحث و بررسی قرار می دهیم تا بار این گونه تجمعات در استان سبک تر شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز