خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

موتورسواران از تغیر مسیر ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۰۰

سرهنگ همه‌خانی گفت: موتورسواران از تغیر مسیر ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی همه خانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی متفاوت امسال نسبت به سنوات گذشته اظهار داشت: با توجه به برگزاری خودرویی  و موتوری مراسم امسال  و تردد خودروها و موتورسیکلت سواران در مسیرهای 12 گانه اعلامی لازم است موتورسیکلت سواران محترم، نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیش از پیش  اهتمام داشته باشند.

وی افزود: از موتورسیکلت سواران می‌خواهیم که تنها در مسیرهای اعلامی 6 گانه که اطلاع رسانی شده است حرکت نموده و از ورود به مسیرهای تردد خودروها و تداخل ترافیک با مسیر آنها جدا خودداری نمایند.

وی گفت: همچنین موتورسواران محترم از تغیر مسیر ناگهانی در طول مسیر جشن خودداری نمایند چرا که تغیر مسیرناگهانی می تواند باعث بروز حادثه و ایجاد خطر برای دیگر شرکت کنندگان در این مراسم گردد.

بنابراعلام   مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ همه خانی بیان داشت: موتورسواران همچنین به طور ویژه تمام حواس خود را به جلو معطوف داشته و ضمن اینکه از کلاه کاسکت استفاده می نمایند حتما به توصیه های پلیس راهور مستقر در تقاطع ها و معابر گوش فرا دهند.

وی افزود: موتورسواران گرامی حتما حواس خود را به  ترک نشین خود نیز معطوف دارند  تا از هرگونه حادثه و اتفاق ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز