خبرگزاری کار ایران

تقویت بنیه دفاعی مرزبانان با تجهیز بیش از ۳۰۰ دستگاه شناور و خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۸۲۸

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: بیش از ۳۰۰ دستگاه تجهیزات خودرویی، شناوری و دریایی به منظور تقویت یگان های مرزی به فرماندهی مرزبانی ناجا الحاق شد.

به گزارش ایلنا، سردار «احمدعلی گودرزی» با اشاره به الحاق تجهیزات خودرویی، شناوری و دریایی به یگان های مرزی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی، گفت: به منظور پشتیبانی تجهیزاتی و لجستیکی از فرماندهی مرزبانی ناجا، بیش از ۳۰۰ دستگاه تجهیزات خودرویی، شناوری و دریایی به یگان های مرزی الحاق شد که جا دارد از سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی و سردار «رضا فریبا» معاون آماده و پشتیبانی ناجا به جهت اهتمام برای تقویت یگان خودرویی و شناوری مرزبانی تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه الحاق تجهیزات خودرویی، شناوری و دریایی به یگان های مرزی موجب تقویت بنیه دفاعی مرزبانان خواهد شد، افزود: مرزبانان حراست ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای طویل کشور را به عهده دارند و با غیرت و اقتدار از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: پشتیبانی تجهیزاتی از مرزبانان می تواند علاوه بر افزایش تحرک، باعث ارتقاء ضریب امنیت کارکنان در اجرای ماموریت های مرزی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز