خبرگزاری کار ایران

تصویب یک فوریت لایحه طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۶۲

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت لایحه طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت لایحه طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران بررسی شد. 

صدرالدین علیپور در توضیح یک فوریت این لایحه گفت: در یک بازه زمانی دو ساله با کمک یک تیم مجرب و متخصص با برگزاری ۲۳۰ جلسه کارشناسی این طرح را در ۶ محور در حوزه‌های مختلف مربوط به اجرای یکپارچه مدیریت پسماند برنامه عملیاتی و اجرایی در افق ۲۰ ساله انجام دادیم.

او با بیان اینکه یک برش دو ساله از این طرح در قالب طرح کاپ شروع و بخش‌هایی از آن پیش رفته است، افزود: با اجرای آن طرح را به مرحله اجرائی و عملیاتی رساندیم و در این زمینه از کمیسیون  محیط زیست و خدمات شهری که در حدود ۱۰ جلسه برگزار و سعی کردیم همگام با شورا این مساله را به انجام برسانیم تشکر می کنم.

علیپور افزود: سوالاتی هم جلسه پیش درباره این طرح مطرح شده است. طبیعتا نارسایی‌ها را در طول ۴۰ سال گذشته در زمینه پسماند داشته‌ایم. اما در این مدت ۲ ساله اقدامات خوبی انجام شده برای مثال دیگر پسماند حجیم به آرادکوه منتقل نمی‌شود و جداگانه مدیریت می‌شود که اقدام بسیار خوبی است. 

به گزارش ایلنا، یک فوریت لایحه طرح جامع مدیریت پسماند با رای موافق اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز