خبرگزاری کار ایران

اشتغال مستقیم ۸۰۰ نفر با افتتاح بخش شمالی پلاسکو/ افتتاح ۲۷۹ واحد صنفی با استانداردهای علمی و ایمنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۳۲

استاندار تهران از اشتغال مستقیم ۸۰۰ نفر و همچنین اشتغال غیر مستقیم ۷ هزار نفر با افتتاح بخش شمالی پلاسکو خبر داد.

به گزارش ایلنا،  انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح بخش شمالی ساختمان پلاسکو گفت: این مراسم از چند بعد قابل تامل است. اول آنکه افتتاح این بخش از ساختمان پلاسکو در ایام دهه فجر  که به برکت اندیشه امام با وحدت و همدلی و مقاومت آحاد جامعه عزت را برای همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان و آزادی خواهان به همراه داشت انجام شده است.

او ادامه داد: افتتاح این ساختمان از بعد دیگر مصادف است با ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن و مادر که اتفاقی مبارک است.

بندپی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره آتش نشانان شهید در حادثه پلاسکوادامه داد: باید یاد و خاطره آتش نشانان عزیز گرامی داشته شود چرا که این شهدای مظلوم کاری مسوولانه و قهرمانانه انجام دادند و شرایطی فراهم کردند که حداقل تلفات جانی در این حادثه تلخ را شاهد باشیم.

استاندار تهران با اشاره به همراهی کسبه در این اتفاق گفت بعد دیگر آرامش، صبر، همراهی و همکاری کسبه بوده است، کسانی که تمام دارایی آنها طمعه حریق شد و پیش بینی می شد تا چند سال کسب و کار آنها رونق نگیرد. اما با صبر و همکاری موجب پیشرفت این پروژه شدند.

او همچنین ضمن قدردانی از استاندار وقت تهران در این حادثه گفت: باید از استاندار وقت تهران آقای مقیمی و همچنین آقای سعیدی کیا که از بدو انقلاب در مراحل مختلف نقش آفرین بودند به واسطه تلاشهای بسیار برای ساختمان پلاسکو قدردانی کنند. همکاری هیات مدیره پلاسکو بگونه ای پیش رفت که امروز شاهد افتتاح ۲۷۹ واحد صنفی با استانداردهای علمی و ایمنی کامل هستیم.

بندپی افزود: از امروز فعالیتهای تولیدی  و توزیعی این پاساژ موجب اشتغال مستقیم ۸۰۰ نفر و همچنین اشتغال غیر مستقیم ۷ هزار نفر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز