خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر استمرار طرح شهید سلیمانی؛

هشدار استاندار تهران نسبت به افزایش مراجعین سرپایی/ پروتکل‌های بهداشتی در جشنواره فجر به درستی رعایت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۹۲

استاندار تهران با اشاره به چهار محور مهم شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت اجتماعی بر ضرورت استمرار طرح شهید سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه بررسی عملکرد طرح شهید سلیمانی در استان تهران با اشاره به میزان فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین ۷۶ تا ۷۴ درصد است و اگر مترو و اتوبوس را با راهکاری می توانستیم در فاصله گذاری اجتماعی ارتقاء دهیم قطعا این عدد خیلی بالاتر بود.

وی با  بیان اینکه همه دستگاه ها باید در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی همکاری لازم را داشته باشند افزود: متاسفانه در بودجه سال آینده حداقلی برای زیرساخت های بهداشتی در نظر گرفته نشده که در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم تدوین این بودجه تاکید شد.

استاندار تهران تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در حقیقت کمبودهای زیرساخت های سلامت را جبران می کند، در این راستا چهار محور شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت اجتماعی به نظام سلامت کمک می کند که در آمار و ارقام نیز عملکرد قابل توجهی با همکاری مراکز بهداشت و درمان حاصل شده و این طرح باید ادامه پیدا کند.

محسنی بندپی سپس گفت: اقداماتی که تا به امروز انجام شده و کاری که نظام سلامت و تیم مقابله با کرونا استان تهران شامل نیروی انتظامی، هلال احمر و سایر دستگاه ها انجام دادند به نقطه درخشانی رسیده و باید قدر آن را بدانیم و نباید با عدم رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری این شرایط بهینه را از دست بدهیم.

استاندار تهران با هشدار نسبت به افزایش مراجعین سرپایی گفت: پروتکل های بهداشتی در جشنواره فجر به درستی رعایت نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز