خبرگزاری کار ایران

صحرایی:

۴۹ نقطه حادثه خیز در شهرستان شهریار/ رفع نقاط حادثه خیز شهرستان شهریار تسریع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۸۵۷

مدیرکل امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران از رسیدگی به نقاط حادثه خیز در برخی شهرستان های استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدعلی صحرایی در دهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک  با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار داشت: مصوب شد اداره راهداری و شهرداری به همراه اداره برق و پلیس راه به لحاظ حل مشکل روشنایی اسلامشهر جهت جلوگیری از بروز تصادفات و حوادث، جلسه ای برگزار کنند.

وی با اشاره به شرایط نامناسب و  حادثه خیز شهرستان شهریار افزود: در شهرستان شهریار ۴۹ نقطه حادثه خیز وجود دارد لذا از فرمانداری شهریار می خواهیم در راستای کاهش آمار سالیانه حوادث ناگوار، به این موضوع به طور جدی رسیدگی کند.

مدیرکل امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران خاطرنشان کرد:  مصوب شد نخست پلیس راهرو نقاطی که به نسبت حادثه خیز تر و حیاتی تر هستند و با مشکلاتی از جمله خط کشی، روشنایی و غیره مواجه هستند را اعلام کند و سپس سازمان راهداری نیز اقدامات لازم را در جهت رفع این نقاط حادثه خیز انجام دهد.

همچنین در این جلسه اهم اقدامات انجام شده در قالب طرح های مختلف توسط پلیس راهرو ارائه شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز