خبرگزاری کار ایران

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد؛

ضرورت تربیت معلم و دبیر برای آموزش فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۷۳۵

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تربیت دانشجوی فنی‌وحرفه‌ای که در آینده معلم خواهد شد، یکی از انتظارات از دانشگاه شهید رجایی است که باید تقسیم کار توسط دستگاه‌ها ذی‌ربط انجام شود.

به گزارش ایلنا، جلسه دوازدهم شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور به ریاست سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز دوشنبه ٢٩ دی ماه ٩٩ در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی خاطرنشان کرد: بعضی از حوزه‌های مورد انتظار از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی منجر به ایجاد تحولاتی در فرآیند دانشگاه می‌شود به عنوان مثال از این دانشگاه انتظار می‌رود که در رقابت با هیئت علمی سایر دانشگاه‌ها تراز لازم را رعایت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در دانشگاه‌ها ادامه داد: از طرف دیگر از این دانشگاه انتظار می‌رود که خروجی آن معلم و دبیر برای آموزش فنی‌وحرفه‌ای باشد. لذا ضرورت دارد با توجه به انتظارات مختلف از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای موضوع تربیت دانش‌آموز فنی‌وحرفه‌ای و تربیت دانشجوی فنی‌وحرفه‌ای که در آینده معلم خواهد شد، تقسیم کار توسط دستگاه‌ها ذی‌ربط انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز