خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش ناپایداری جو و کاهش آلودگی هوا در هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۶۲۴

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش جو ناپایدار و کاهش آلودگی هوا در این هفته خبر داد.

«صادق ضیائیان» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ناپایداری‌های جوی در این هفته و تاثیر آن بر کاهش آلودگی هوا بیان کرد: این ناپایداری در ارتفاعات تهران با بارش باران خود را نشان می‌دهد و امروز هم نسبت به روزهای دیگر وضعیت آلودگی هوا قابل قبول‌تر بود.

وی ادامه داد: طی روزهای آینده یعنی دوشنبه (۲۹ دی) و سه شنبه (۳۰ دی) وضعیت هوای تهران ابری با احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان بیان کرد: همچنین طبق بررسی امروز در استان‌های تهران، البرز، قزوین، بوشهر، فارس، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه کردستان، لرستان، آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در رابطه با وضعیت هشدار در سواحل دریای خزر افزود: حتی احتمال بارش باران و شاید برف در سواحل دریای خزر وجود دارد که احتمالاً فردا وضعیت نارنجی را برای آن منطقه اعلام می‌کنیم.

وی در پایان افزود: همچنین طبق پیش‌بینی در سواحل دریای خزر کاهش دما همراه با باد شدید را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز