خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت؛

سوگواره سرور بانوان دو عالم با عنوان «شمیم کوثر» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۱۲۲

به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، سوگواره سرور بانوان دو عالم با عنوان «شمیم کوثر» به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حضور سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، سوگواره سرور بانوان دو عالم با عنوان «شمیم کوثر» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار و از طریق مجله صوتی و تصویری معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

در این برنامه که با همکاری معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و شعبه پردیس بین المللی کیش برگزار خواهد شد، مهمانان ویژه‌ای از جمله دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت و دکتر محمدحسین نیکنام عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران (به زبان انگلیسی) بصورت آنلاین حضور داشته و پیرامون محورهای مشخص شده سخنرانی خواهند کرد.

این برنامه در چهار محور شامل «حضرت زهرا (س) الگوی جامعه اسلامی»، «نقش بانوان در جامعه دانشگاهی»، «تأثیر بانوان در مدیریت بیماری کرونا» و «جایگاه بانوان در نظام سلامت»، روز شنبه ۲۷ دی‌ماه ۹۹ از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

همچنین، در خلال این سوگواره دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجرای برنامه ویژه سالروز شهادت بانوی دوعالم خواهند پرداخت.

علاقمندان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام می‌توانند در زمان اعلام شده به آدرس vsca. tums. ac. ir/tv مراجعه و در این برنامه شرکت کنند.

در این سوگواره، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی، بسیج دانشجویی و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز همکاری خواهند داشت.

توضیح اینکه، بخشی از این سوگواره به زبان انگلیسی بوده و دانشجویان خارجی دانشگاه نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز