خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۶۴۸۵ مبتلا و ۸۳ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۹۱۴

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار دیگر فوت و شناسایی ۶۴۸۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» در مورد آمار مبتلایان ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۶ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۳۱ نفر از آن‌ها بستری شدند. 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۹۵  نفر رسید. 

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به۵۶ هزار و ۶۲۱ نفر رسید. 

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون  یک میلیون و ۱۰۷ هزار ۱۱نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند و ۴۴۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

وی افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز