خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۱۴

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ با هدف بررسی تاثیرات و پیامدهای بیماری کرونا بر دانشجویان و جامعه دانشگاهی، اول و دوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید صفاری نیا رییس شورای سیاستگزاری این کنگره اظهار داشت: این کنگره علمی با مشارکت فعال دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان و مراکز مشاوره دانشگاههای صنعتی شریف، شیراز و تهران برگزار می‌شود. 

وی در خصوص محورهای این همایش گفت: سبک زندگی، پیامدهای روانشناختی، پیامدهای آموزشی، پیامدهای اجتماعی، پیامدهای خانوادگی، دانشگاه پس از کرونا، پیشگیری و رفتارهای بهداشتی، و بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کووید۱۹ محورهای پژوهشی کنگره دانشگاه و کووید ۱۹ هستند. 

در این همایش ۶ نشست تخصصی کاربردی با حصور متخصصان پیش بینی شده است. 

خدمات مشاوره و مددکاری دانشگاه‌ها در دوران کرونا

خدمات بهداشتی و پیشگیری از کرونا در دانشگاه‌ها

چالش‌های آموزش مجازی از منظر دانشجویان و اساتید در دوران کرونا

ابعاد روان شناختی خانواده دانشجو در دوران کرونا 

ابعاد جامعه شناختی و فرهنگی دانشجویان در ایام کرونا

اموزش مجازی دانشجو در دوران کرونا و پسا کرونا از عناوین بعصی از این نشست‌ها خواهد بود. 

صفاری نیا گفت: ۲۰۵ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده بود که پس از داوری ۳۸ مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است و در زمان برگزاری کنگره توسط محققان ارایه می‌شود. 

وی گفت: در این کنگره دانشگاه‌های پیام نور، الزهرا، شاهد، شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران، فنی حرفه‌ای، هنر تهران، امام صادق، و تربیت دبیر شهید رجایی همکاری دارند. 

صفاری نیا در پایان افزوداین کنگره به مدت دو روز به شکل مجازی میزبان علاقه مندان خواهد بود و تلاش می‌شود نتیجه نشست‌ها به عنوان راهبردهای اجرایی در دوران کرونا و پسا کرونا مورد استفاده سازمان دانشجویان و دانشگاه‌ها قرار گیرد.

برگزاری اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید – ۱۹ به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز