خبرگزاری کار ایران

توجه بر "شایسته سالاری" و " جوانگرایی" در انتصابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۸۴۰

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کسب موفقیت در ماموریت ها در پی پشتیبانی دقیق و به موقع "آمادی" و " تجهیزاتی " حاصل می شود ، بر توجه به "شایسته سالاری" و " جوانگرایی" در انتصابات تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار " حسین اشتری" در آیین تکریم و معارفه معاون آماد و پشتیبانی ناجا اظهار داشت: بر روح پاک و پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درود و رحمت می فرستیم و آرزوی توفیق روزافزون و طول عمر توام با صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" داریم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت و شهدای مظلوم نیروی انتظامی  و تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)  افزود: رحلت حضرت آیت الله " مصباح یزدی" را نیز تسلیت و تعزیت  عرض می کنم، سالگرد شهادت  " سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"  و چهملین  روز شهادت دانشمند بزرگوار ایران اسلامی شهید "فخری زاده "  و یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

فرمانده نیروی انتظامی با تحلیلی از شرایط بین المللی، منطقه ای و داخلی کشور بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در صدد ضربه به کشور هستند و برای تحقق هدف شوم خود به هر توطئه ای متوسل می شوند، اما با لطف و عنایت الهی، تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، هوشیاری نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی کشور و پشتیبانی مردم از نظام، دشمنان همواره  ناکام  هستند.

عالی ترین مقام انتظامی با تاکید بر اینکه رمز  سعادت  کشور حرکت در مسیر ولایت و رهبری است، عنوان کرد: کسانی که دل در گرو دشمنان دارند، بدانند که به شکست محکوم هستند، بنابراین  شایسته است گوش به فرمان رهبری و با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های داخلی کشور، برای پیشرفت روز افزون این مرز و بوم تلاش کنیم.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" همزمان با ۱۹ دی ماه و بزرگداشت قیام مردم غیور قم یادآور شد: معظم له طی فرمایشاتی حکیمانه، مواضع خود و نظام را در خوص موضوعاتی  مشخص و  روشن کردند و باید بگویم مقام معظم رهبری "مدظله العالی" چون پدری دلسوز برای آحاد ملت هستند و "خیراندیشی" و "آینده نگری" برای ملت ایران اسلامی در تدابیر و فرمایشات داهیانه معظم له نهفته است و موج می زند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت کشور است، خاطر نشان کرد: ناجا با تکیه بر اصل اقدامات "پیشگیرانه"، با هرگونه ناامنی و بی نظمی مقابله می کند و در این راستا با توسل بر برنامه ریزی عملیاتی، وظایف و ماموریت های خود را بر مبنای قانون و تدابیر مقام معظم رهبری "مدظله العالی" اجرایی می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری "مدظله العالی" همزمان با هفته ناجا در سال جاری عنوان کرد: معظم له همزمان با هفته نیروی انتظامی در سال جاری، فرزندان و سربازان خود در نیروی انتظامی را مورد عنایت قرار دادند و طی این پیام کارکنان ناجا را "خدوم" و "زحمت کش" خطاب کردند که این لطف و عنایت رهبری بالاترین افتخار و انگیزه خدمتی برای سبزپوشان ناجا است.

سرداراشتری با اشاره به بخش دیگری از پیام مقام معظم رهبری "مدظله العالی" طی هفته ناجا سال جاری اضافه کرد: معظم له در این پیام سرشار از عنایت و محبت، به ابتکارات خوب ناجا در برخورد با منکران نیز اشاراتی داشتند و این دقت و حسن نظر فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" عزم همه ما را برای خدمت روزافزون به مردم تقویت می کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: درخشش ناجا در عرصه های مأموریتی نتیجه پیروی از تدابیر رهبری و حرکت در مسیر مطالبات و انتظارات معظم له است و ان شاء الله بتوانیم وظیفه خود را در قبال ولایت و مردم به خوبی ایفا کنیم و شرمنده شهدا نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات سردار "رحمت اله محمدی" به عنوان معاون پیشین آماد و پشتیبانی ناجا، اهمیت، حساسیت و تأثیرگذاری معاونت آماد و پشتیبانی ناجا را تشریح کرد.

سردار اشتری با اشاره به نقش موثر معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در تحقق اهداف سازمانی ادامه داد: پشتیبانی دقیق و به موقع باعث شکوفایی در اجرای ماموریت ها می شود؛ نیروهای عمل کننده در میدان، با  مجهز بودن به تجهیزات و امکانات به روز می توانند با آمادگی کامل در صحنه حضور داشته باشند و مأموریت ها را عملیاتی و موفقیت کسب  کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پیگیری در امور منتج به حصول نتیجه مطلوب و بهره وری کیفی می شود، خاطر نشان کرد: شایسته است که در پشتیبانی تجهیزاتی و امکاناتی از رده های عمل کننده "به موقع" و بر مبنای "نیازسنجی" دقیق ورود و عمل کنیم که تحقق این مهم نیازمند توجه بر اصل "پیگیری" و "مطالبه گری" است؛ امروز شاهد پشتیبانی آمادی مطلوبی از پلیس های ستادی، تخصصی و استانی هستیم که این مهم به واسطه روحیه پیگیرانه مسئولان امر در معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، هدایت های ستادی هیئت رئیسه ناجا به ویژه سردار "نوری نژاد" و حمایت و پشتیبانی  سکانداران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح امیر "حاتمی" و  سرلشکر"باقری" حاصل شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه در انتصابات، "شایسته سالاری" و " جوان گرایی" را مبنا قرار می دهیم، بر لزوم بهره مندی از تجربه پیشکسوتان تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ان شاء الله پس از این سردار " محمدی" در کسوت مشاور سردار" نوری نژاد" در حوزه تأمین مسکن کارکنان فعالیت خواهند کرد و شاهد سرعت بخشی در فعالیت های قرارگاه مسکن ناجا خواهیم بود و این حضور و همکاری همه دست اندرکاران منتج به نوید خبرهای خوشی برای کارکنان در حوزه تأمین مسکن ملکی و سازمانی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در تحقق هر موفقیت سازمانی، از صف تا ستاد سهم دارند، تصریح کرد: تحول و نوگرایی، ابتکار عمل، ملاک و رویکرد آحاد فرماندهان در نیروی انتظامی باشد، معاون آماد و پشتیبانی ناجا علاوه بر توجه مهم بر این مولفه رویکرد علمی و پژوهشی را نیز در حوزه آمادی مدنظر قرار دهد، به گونه ای که هزینه کردها، تخصیص  تجهیزات و امکانات بر مبنای "نیازسنجی" ، "کیفیت سنجی" و "بهره وری" باشد.

وی با تاکید بر لزوم صیانت همه جانبه از اموال و امکانات سازمانی به عنوان بیت المال عنوان کرد: شایسته است که در نگهداشت امکانات سازمانی توجه و دقت نظر ویژه ای صورت بگیرد و بهره مندی از تجهیزات بر مبنای عمر انقلابی آن باشد.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: تقویت تجهیزات و امکانات ناجا در تقویت امنیت کشور بروز و حضور می کند و ان شاء الله بیش از گذشته شاهد رشد و شکوفایی معاونت آماد و پشتیبانی ناجا باشیم.

سردار اشتری در ادامه  با معرفی سردار "رضا فریبا" به عنوان معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: سردار "فریبا" از فرماندهان صاحب تجربه و دانش در حوزه آمادی هستند و ان شاء الله این انتصاب برای نیروی انتظامی، معاونت آماد و پشتیبانی ناجا خیر و برکت داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است، پیش از سخنان سردار "اشتری" حکم انتصاب سردار " رضا فریبا"؛ به عنوان معاون آماد و پشتیبانی ناجا و حکم تقدیر از سردار "رحمت اله محمدی" توسط جانشین رئیس بازرسی کل ناجا قرائت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز