خبرگزاری کار ایران

ابطلال طرح تعریض خیابان کرمان/ درخواست از حناچی برای انعقاد قرارداد بلندمدت با خبرنگاران همشهری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۳۰

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از باطل شدن طرح تعریض خیابان کرمان در منطقه ۱۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جریان دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: تعریض خیابان کرمان در منطقه ۱۴شهرداری، حدفاصل ۱۷ شهریور تا کرمان غربی و امام علی (ع) تا نبرد به عنوان کرمان شرقی از سال ۱۳۶۰ استارت خورده است. 

او ادامه داد: در این فاصله زمانی ساکنین چند محله درگیر طرح تعریض شدند. حدود ۳۰ درصد از خانه‌های کرمان غربی تملک شده است.

مدیریت شهری دوره پنجم با رویکرد انسان محوری ورود کرد و با مطالعات مشخص شد الزامی برای تعریض وجود ندارد و این یکی از خواسته‌های اصلی ساکنان محلات منطقه ۱۴ بود. 

سالاری با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته کمیسیون ماده ۵ طرح تعریض این خیابان ابطال شد افزود: مقرر شد ۳۰ درصد خانه‌های تملک شده به پهنه جی برای سرانه‌های خدماتی تبدیل شود. 

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به حضور در موسسه همشهری گفت: روز گذشته در موسسه همشهری حاضر شدم و با خبرنگاران و اعضای تحریریه موسسه صحبت کرد. 

او ادامه داد: بسیاری از خبرنگاران موسسه همشهری که اغلب سابقه همکاری طولانی و بعضا ۱۵ سال را با این مجموعه دارند، پس از سال‌ها تلاش هنوز با قراردادهای ۳ ماهه مشغول به کار هستند و بیمه آن‌ها با عناوین غیرمرتبط با شغل خبرنگاری ثبت می‌شود. که این موضوع آن‌ها را از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور محروم می‌کند. 

سالاری با بیان اینکه امنیت شغلی دغدغه به حق خبرنگارانی است گفت: از شهردار تهران و مدیریت موسسه همشهری درخواست می‌کنم موضوع انعقاد قراردادهای بلندمدت با خبرنگاران زحمت‌کش موسسه همشهری را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز