خبرگزاری کار ایران

وضعیت آبی در ۶ شهرستان استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۲۵۵

استاندار تهران با اشاره به اینکه شش شهرستان استان تهران در وضعیت آبی قرار دارند بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد کرونا استان تهران با محوریت طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: خوشبختانه با اهتمام و تلاش مسئولان و همکاری مردم شرایط استان در وضعیت زرد قرار دارد.

وی ادامه داد: البته شرایط استان تهران با توجه به ساختارهای مختلف، شکننده می باشد، از اینرو هرگونه عادی انگاری شرایط را دشوار خواهد کرد.

استاندار تهران با تاکید بر استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: شهرستان های قدس، ملارد، قرچک، پیشوا، بهارستان و پردیس در وضعیت آبی کم خطر و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

محسنی بندپی سپس با تاکید بر همکاری شهروندان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با دقت شرایط استان تهران مورد رصد و پایش قرار می گیرد تا دستاوردهای موجود حفظ شود.

وی همچنین عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی در چهار محور شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت اقدامات ارزشمندی را مورد توجه قرار داده است.

استاندار تهران در مورد وضعیت رهگیری در این طرح ادامه داد: با شناسایی یک بیمار بایستی ۱۰ نفر از اطرافیان آنها رهگیری شوند که میانگین رهگیری در استان تهران یعنی به ازای یک نفر شناسایی شده، شش و نیم نفر رهگیری می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز