خبرگزاری کار ایران

لایحه سند جامع رفاه اجتماعی برای بار دوم در شورای شهر تهران رد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۴۳۵

اعضای شورای شهر تهران به لایحه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران رای منفی دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران لایحه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران در دستور بررسی قرار گرفت. 

محمدجواد حق‌شناس ضمن قرائت گزارش کمیسیون فرهنگی و اجتماعی گفت: لایحه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری در جلسه ۱۰۸ کمیسیون بررسی شد. بنابر گزارش کمیته اجتماعی، لایحه مذکور مورد بررسی قرار گرفت و نقطه نظرات به شهرداری تهران ارسال شد، اما در زمان مقرر هیچگونه پاسخی مبنی بر اعمال اصلاحات مورد نظر در کمیسیون دریافت نشد. 

او ادامه داد: با انقضای مدت زمان برنامه پنج‌ساله دوم، نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی رد لایحه مذکور بود. این موضوع در آن زمان مطرح شد و نظر اعضای شورا مبنی بر ارائه فرصتی دیگر به شهرداری بود. اما از آن تاریخ بیش از یک سال می‌گذرد و متاسفانه به رغم پیگیری ها، کار به نتیجه نرسیده است. 

حق‌شناس گفت: برای دومین بار نظر ما رد لایحه ارسالی است. 

محمدرضا جوادی یگانه در دفاع از لایحه گفت: در آذرماه سال ۹۸ مقرر شد نظرات اصلاحی کمیسیون اعمال و سپس در صحن مطرح شود. تلاش بر این شد که نظرات اعمال شود، اما ما تابع نظرات شورا هستیم و اگر اصلاحات ما نظر شورا را تامین نمی‌کند به نظر شورا عمل خواهیم کرد. 

به گزارش ایلنا، در ادامه کلیات این لایحه به رای گذاشته شد و اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رای موافق به نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مبنی بر رد لایحه مذکور رای مثبت دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز