خبرگزاری کار ایران

بارش باران و برف در برخی از محورهای استان گیلان و مازندران/تداوم محدودیت تردد خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۵۶۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در برخی محورهای گیلان و مازندران خبر داد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین  کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره و در محور شهریار - تهران وبالعکس در اکثر مقاطع سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به تهران، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مازندران گزارش شده است همچنین بارش در محورهای هراز و فیروزکوه بصورت برف و تا به از ظهر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: به رانندگان در هنگام بارندگی در زمستان در جاده های کوهستانی حتما تجهیزات کامل زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح محدودیت تردد به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت در شهرهای گروه بندی شده (قرمز ، نارنجی،زرد) کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز