خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

آمادگی شهرداری‌ها استان تهران جهت استفاده از فاضلاب تصفیه شده/ استفاده از پساب برای جلوگیری از فرونشست زمین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۳۳

استاندار تهران با اشاره به اثرگذاری استفاده از پساب در فرونشست زمین گفت: شهرداری های ۴۴ گانه استان تهران آمادگی دارند که از فاضلاب تصفیه شده جهت توسعه فضای سبز استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه فضای سبز با اشاره به آمادگی منابع طبیعی برای واگذاری زمین اظهار داشت: هر جا زمین ملی در روستاها و شهرهای پیرامونی وجود دارد توسط منابع طبیعی جهت توسعه فضای سبز واگذار می شود، ضمن اینکه پارک ها باید در اختیار شهرداری ها باشد چراکه عوامل، نیرو و امکانات لازم جهت نگهداری از درختان را در اختیار دارند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات برای توسعه فضای سبز ادامه داد: تفاهم نامه شهرداری تهران با وزارت نیرو که ۷ میلیون مترمکعب پساب تصفیه شده در اختیار شهرداری قرار گیرد و اینکه ۳۲ میلیون مترمکعب تا سال ۱۴۰۰ و در افق دراز مدت تا ۱۴۵ میلیون مترمکعب فاضلاب واگذار شود در راستای توسعه فضای سبز اقدام مطلوبی است،.

محسنی بندپی تصریح کرد: از آنجا که جزو کشورهای خشک هستیم و متوسط بارندگی در کشور یک سوم دنیا و میزان تبخیر ۳ برابر می باشد، مدیریت علمی و بهینه حکم می کند از پساب تصفیه شده برای توسعه فضای استفاده کنیم.

وی با اشاره به اثرگذاری استفاده از پساب در جلوگیری از فرونشست زمین گفت: همه شهرداری های ۴۴ گانه استان تهران آمادگی دارند که از فاضلاب تصفیه شده جهت توسعه فضای سبز استفاده کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز