خبرگزاری کار ایران

انفجار و آتش‌سوزی در زیرزمین یک تعمیرگاه/ نجات جان ۶ نفر از اهالی ساختمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۰۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق در زیرزمین یک مغازه در ساختمان 4 طبقه مسکونی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۰۸ عصر امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه واقع در خیابان فاطمی، خیابان پروین اعتصامی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی ۸ واحدی بود در طبقه همکف یک تعمیرگاه ۳۰ متری قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به گفته شاهدان در ابتدا صدای انفجار شنیده شده که این انفجار باعث شعله‌وری نیز شده است و به دلیل نامشخصی زیرزمین این مغازه تعمیراتی دچار آتش‌سوزی شده است.

ملکی تصریح کرد: دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود و تعدادی از ساکنان محبوس و گرفتار بودند. در لحظات اولیه آتش‌نشانان موفق شدند ۶ نفر از اهالی ساختمان را از طبقات بالایی که از پنجره‌ها بیرون آمده بودند توسط نردبان هیدرولیکی نجات دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دود و حرارت در زیرزمین حبس شده است هنوز هم نیروهای آتش‌نشانی مشغول عملیات هستند و آتش‌نشانان همزمان با عملیات دیگر گروه‌ها نیز در داخل ساختمان در حال جستجو هستند تا اگر کسی در داخل ساختمان گرفتار شده باشد او را از ساختمان خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این عملیات همچنان ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز