خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

دانشجویان در خصوص کیفیت آموزش‌ها باید مطالبه‌گر باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۱۷۸

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان باید در خصوص کیفیت آموزش‌های مرکز علمی کاربردی خود مطالبه‌گر باشند و هرگونه کمی و کاستی را به سلسله مراتب دانشگاه گزارش کنند.

به گزارش ایلنا، با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری ایثار دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن گرامی داشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: مردم با بصیرت ایران، با تأسی از فرهنگ عاشورایی، حمایت خود را از مقام عظمای ولایت و وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی و ارزشهای شهدای انقلاب به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به فعالیت‌های مختلف آموزشی و فرهنگی سال‌های اخیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و افزود: با هدف افزایش کیفیت در این دانشگاه طرح‌های سطح‌بندی مراکز آموزشی و پایش مدرسان به مرحله اجرا درآمد و اینک دانشگاه جامع علمی کاربردی در شرایط مناسبی برای پرورش دانشجویان مهارتی و ایجاد اشتغال در کشور است.

امید ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه‌های مناسبی برای علاقه مندان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری دارد که برگزاری چنین جشنواره‌هایی مثل جشنواره قرآن و عترت، مسابقات ورزشی و تاکید بر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری نمودهای اصلی آن است.

وی ادامه داد: دانشجویان باید در خصوص کیفیت آموزش‌های مرکز علمی کاربردی خود مطالبه‌گر باشند و هرگونه کمی و کاستی را به سلسله مراتب دانشگاه یعنی مسئولان مرکز، مسئولان واحد استانی و مسئولان ستاد مرکزی این دانشگاه گزارش کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: امیدوارم شاهد برگزاری چنین مراسماتی در مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی باشیم زیرا زنده نگه داشتن یاد شهدا و تقدیر از ایثارگران و خانواده‌های آنان از وظایف همه ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز