خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی خبر داد:

تأمین تجهیزات ارتباطی و وسایل هوشمند برای دانش آموزان با بسیج همه ظرفیت‌های جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۸۹

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در دیدار رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: تأمین تجهیزات ارتباطی و وسایل هوشمند برای تمامی دانش آموزان نیازمند، مستلزم طریق بسیج همه ظرفیت‌های جامعه است.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی در دیدار با فریبرز حمیدی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش و مشاور وزیر در شبکه شاد اظهار کرد: زیست‌بوم کرونا بر ما تحمیل شد و در این زیست‌بوم، آموزش‌ها بر بستر فناوری‌های نوین اطلاعاتی قرارگرفته است اما به دلیل محرومیت‌ها، تعدادی از دانش آموزان به وسایل و بسترهای لازم برای استفاده از فناوری‌های نوین دسترسی ندارند. 

وی افزود: باهدف تأمین تجهیزات ارتباطی و وسایل هوشمند برای تمامی دانش آموزان نیازمند، طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت و هر کلاس درس یک وسیله ارتباطی) در وزارت آموزش‌وپرورش و با راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی اجرایی شده است. 

حسینی تصریح کرد: تأمین منابع این طرح نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه، خیرین و دستگاه‌های عمومی است و جذب مشارکت‌های مردمی نیز مستلزم تبلیغات مناسب برای این طرح است. 

وی بابیان اینکه شبکه شاد ظرفیت بی‌نظیری برای معرفی طرح هدایت است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌های مناطق و شهرستان‌ها و دیگر سازمان‌ها، برنامه‌های پربیننده رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات شهری، شبکه‌های مجازی بومی و اپلیکیشن‌های پرکاربرد داخلی برای جلب مشارکت‌های مردمی ضروری است. 

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی خاطرنشان کرد: طراحی و ایجاد سامانه جامع برای طرح هدایت، درج نیازمندی استان‌ها به وسایل هوشمند ارتباطی به تفکیک منطقه، مدرسه و دانش‌آموز در این سامانه و درج کمک خیرین ازجمله مواردی است که نیازمند مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است. 

وی ادامه داد: دسترسی همه دانش آموزان به وسایل ارتباطی هوشمند راه رسیدن به عدالت دیجیتالی در آموزش‌وپرورش است و امید است با مشارکت درون و برون بخشی این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز