خبرگزاری کار ایران

تردد عادی در جاده‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۸۵۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی در کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، شسرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: تردد در جاده‌های کشور عادی و بدون مشکل گزارش شده است همچنین ترافیک در ورودیهای شهر تهران نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌های استان خراسان و کرمان بارش باران گزارش شده است، تصریح کرد: اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دیروز با توجه به اجرا از ساعت ۲۰ و تغییر یک ساعته نسبت به روزهای قبل با همکاری و همراهی مردم بخوبی اجرا شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: شهروندان در شهرها با برنامه‌ریزی سفرهای خود بگونه‌ای عمل کردند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خو رسیده بودند.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: تغییری که دیروز در ترافیک شهرها ایجاد شد باعث شد سفرهای برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شکل بگیرد و به جای شروع از حدود ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر یافته بود.

وی تاکید کرد: امروز هم  تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ شب الی ۴ بامداد ممنوع است. دورهمی‌های شب یلدا بزرگترین تهدید برای افزایش مجدد شیوع  بیماری کرونا محسوب می شود و باعث ادامه زنجیره سرایت و گسترش  بیماری می گردد. مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد از ساعت ۲۰ شب روزهای شنبه و یکشنبه با جدیت و حساسیت بیشتری نسب به روزهای قبل در دستور اقرار گرفته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: در این طرح مردم همچنان رکن اساسی این طرح مهم و پیشگیرانه هستند و  موفقیت و ثمربخش بودن نتایج این طرح منوط به مشارکت و همراهی مردم است. درصورت تردد غیر مجاز خودروهای شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت تخلف توسط دوربینهای ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز