خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

لزوم اجرای مرّ قانون در انتخابات/ آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ تقویت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۸۸

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به لزوم اجرای مرّ قانون در انتخابات بر تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در اولین دوره آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ که با حضورجمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، معاونین سیاسی استانداری های البرز، قم، قزوین و سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و نماد مردم سالاری دینی است.
 
وی ادامه داد: برگزاری مطلوب انتخابات همواره از مطالبات مهم ستاد انتخابات کشور است که در این راستا تمام تلاش مجموعه برگزار کنندگان انتخابات تحقق این مهم می باشد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: رعایت بی طرفی و اجرای مر قانون اولویت انتخابات است و عوامل اجرایی انتخابات آموزش های لازم در این زمینه را کسب می کنند.
 
حسن بیگی با اشاره به برگزاری ۴ انتخابات در تهران در خردادماه ۱۴۰۰ گفت: با توجه به برگزاری ۴ انتخابات مهم در تهران ظرفیت های مختلف برای حضور و مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته می شود، ضمن اینکه آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ در راستای تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز