خبرگزاری کار ایران

ثقفی:

امتحان حضوری در هیچ مقطع تحصیلی برگزار نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۷۲

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: فرزندان ما در مدارس شهر تهران به هیچ عنوان برای امتحانات نیم سال اول به صورت حضوری در مدرسه حاضر نشوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود ثقفی  سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به عدم برگزاری امتحانات حضوری در مدارس اظهار داشت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و مصوبات ستاد مرکزی مقابله با کرونا تمام کلاس‌هایمان را به صورت غیرحضوری برگزار کردیم بنا بر این به هیچ عنوان امتحان حضوری در هیچ مقطع تحصیلی برگزار نخواهد شد.صرفاً درباره امتحانات نهایی هم که قبلاً صحبت شده بود باید گفت که امتحانات نهایی حضوری فقط برای بازماندگان در خرداد و شهریور است.

وی ادامه داد: در سایر مدارس به هیچ عنوان، هیچ امتحانی به صورت حضوری نباید برگزار شود. اگر احیانا برخی از مدارس غیردولتی از این موضوع تخطی کنند با آنها برخورد قانونی می‌شود. 

ثقفی تاکید کرد: لطفا در صورتی که مردم با مواردی مواجه شدند که از فرزندانشان خواسته شده برای شرکت در آزمون در مدرسه حضو پیدا کنند بلافاصله با شماره تلفن ۸۸۹۶۴۰۰۶ اداره ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران اطلاع بدهند تا با آن مدرسه برخورد قانونی صورت بگیرد. 

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: بنابراین فرزندان ما در مدارس شهر تهران به هیچ عنوان برای امتحانات نیم سال اول به صورت حضوری در مدرسه حاضر نشوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز