خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد سال ۱۴۰۰ امشب پایان می‌پذیرد‌

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۴۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد امشب پایان می‌پذیرد‌.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ گفت: تا این لحظه تعداد ۳۳۷ هزار و ۴۷۶ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند. 

وی ادامه داد: این مهلت تا امروز ۲۶ آذرماه در نظر گرفته شده بود که آخر وقت امروز به پایان خواهد رسید. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org انجام می‌شود. 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام کنند. 

زرین‌آمیزی بیان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز دوشنبه مورخ سوم تا روز چهارشنبه پنجم خرداد ۱۴۰۰ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود. 

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خردادماه ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز