خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز انجام شد:

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در کهریزک

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۲۴

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران پیش از ظهر امروز به منظور رسیدگی به مشکلات جامعه هدف تحت حمایت در اداره کمیته امداد کهریزک برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان در بیست و چهارمین سفر خود به شهرستان های استان تهران در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان، با رویکرد تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی ،امروز سه شنبه بیست و پنجم آذر ماه در اداره کمیته امداد کهریزک با مراجعین ملاقات کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در ادامه با ،امام جمعه کهریزک با هدف ایجاد مرکز نیکوکاری در دفتر امام جمعه و استفاده از ظرفیت های منطقه در جهت خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان دیدار و گفت و گو کرد.

وی با  اشاره به اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری،بیان کرد: مراکز نیکوکاری با هدف ارتقاء کارکردهای اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ انفاق،نیکوکاری،تعاون و همیاری در محله، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات به آنان و شناسایی خیران و جذب کمک های آنان ایجاد می شوند.

پرپنچی با ا اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری همکار کمیته امداد هستند و به صورت مستقل فعالیت می‌کنند، افزود: کمیته امداد در اداره امور مراکز نیکوکاری دخالت نمی‌کند و فقط تجارب خود را در اختیار آنها قرار می‌دهد و از استقلال مالی و اداری برخوردار هستند.

شایسته ذکر است: سفرهای مدیرکل کمیته امداد استان تهران با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرهای بین شهری متقاضیان به مرکز استان برای دیدار با مدیران و مسئولان این نهاد،  به صورت چهره به چهره در محل ادارات کمیته امداد انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز