خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی/ نجات جان ۳۵ نفر از اهالی ساختمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۶۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق در ساختمان مسکونی در شهرک غرب خبر داد و گفت: در این حادثه جان ۳۵ نفر از اهالی ساختمان نجات داده شد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری واقع در شهرک غرب، خیابان مهستان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی، نردبان هیدرولیکی، تجهیزات تنفسی و ... به محل حادثه اعزام کرد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان ۱۱ طبقه مسکونی بود که در هر طبقه دو واحد بزرگ قرار بود. در بخشی از طبقه روی همکف که یک واحد ۱۶۰ متری بود آتش‌سوزی ایجاد شده و در حال سرایت به دیگر بخش‌های ساختمان بود و دود زیادی نیز این واحد را فراگرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی از اهالی ساختمان در این ساعت از شب در وضعیت ناایمنی در ساختمان قرار داشتند، تصریح کرد: به گفته مالک در لحظات اولیه آتش‌سوزی به قدری شدت دود و حرارت زیاد بود که نمی‌توانستیم در محل حاضر شویم.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش‌ که از دو جهت انجام می‌شد، گروه‌های دیگر با دستگاه‌های تنفسی اقدام به جستجو در ساختمان و خروج و نجات دیگر اعضای ساختمان را کرده و توانستند در نهایت ۳۵ نفر از اهالی ساختمان را که در دیگر واحدهای ساختمان حضور داشتند و برخی از آنها نیز از سالمندان بودند و قادر نبودند به تنهایی از پله بروند را خارج کرده و خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و از سرایت آن به دیگر بخش‌های ساختمان جلوگیری کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز