خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

آغاز دومین مرحله عملیات جستجوی تمساح در دریاچه چیتگر با حضور ۳ تیم آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۹۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در پی اخباری مبنی بر وجود احتمالی یک تمساح در دریاچه چیتگر از آغاز دومین مرحله عملیات جستجو آتش‌نشانان در این منطقه خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملیات جستجوی تمساح در دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: در پی انتشار اخباری مبنی بر احتمال وجود یک تمساح در آب‌های دریاچه شهدای خیلج فارس در محدوده شمال غرب تهران در روزهای گذشته  تیم‌های آتش‌نشانی نسبت به گشت‌زنی در این محدوده اقدام کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون تمساح یا گونه‌ای شبیه به آن در محیط پیرامونی دریاچه مشاهده نشده است، ادامه داد: جلساتی در این خصوص با حضور همکاران آتش‌نشانی، شهرداری، مسئولان دریاچه، مسئولان محیط‌زیست برگزار و مقرر شد از امروز عملیات گشت‌زنی و جستجوی آتش‌نشانان در دریاچه و محیط‌ پیرامونی آن دقیق‌تر از گذشته صورت گیرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این جستجوها با حضور سه ایستگاه از امروز با دقت بیشتری انجام خواهد شد، تصریح کرد: آتش‌نشانان در محوطه پیرامونی دریاچه، محوطه ساحل، جنگل اطراف و همچنین با استفاده از قایق سطح دریاچه را با دقت جستجو خواهند کرد، اگر موردی از چنین حیوانی مشاهده شود با مشورت با افراد متخصص که در این کارگروه حضور دارند، نسبت به مهار و صید آن اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: وظیفه ذاتی آتش‌نشانان دفاع از مال و جان شهروندان است و ما برای حفظ آرامش شهروندان اقدام به جستجو خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز