خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

هکتارها زمین شهرداری هنوز پس گرفته نشده است/ شهردار تهران اسناد و مدارک را منتشر کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۶۰

عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت‌: من به جناب آقای شهردار تذکر می‌دهم که حال که از پس گرفتن ۶ هزار متر مربع فضا صحبت کردند، چرا از پس نگرفتن هکتارها زمین و فضا در طول سه سال و نیم اخیر با وجود تاکید شورای شهر صحبت نکردند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت:‌ تذکر من راجع به اتفاقی است که متاسفانه طی چند روز گذشته در فضای مجازی سر و صدا ایجاد کرده و واکنش‌هایی را شاهد بودیم که در پی مصاحبه آقای شهردار توسط برخی عزیزان انجام شد.

او ادامه داد: جا دارد تاکید کنم که جناب آقای شهردار تهران موضوعی را مطرح کردند که شورا از سه و سال و نیم پیش پیگیر آن است و اتفاقا باید محکم‌تر از این هم موضوع را مطرح می‌کردند. 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: من به جناب آقای شهردار تذکر می‌دهم که حال که از پس گرفتن ۶ هزار متر مربع فضا صحبت کردند چرا از پس نگرفتن هکتارها زمین و فضا در طول سه سال و نیم اخیر با وجود تاکید شورای شهر صحبت نکردند؟ از شهردار تهران می‌خواهم که در این مورد محکم‌تر بایستند و سند و مدرکی را که دوستان مدعی هستند وجود ندارد و شهرداری مدعی است که وجود دارد، منتشر کنند. 

نظری تاکید کرد که وقتی صبحت از پس گرفتن املاک و فضاها می‌شود، منظورمان پس گرفتن تمام فضاهایی است که به ناحق در اختیار بعضی از افراد قرار دارد. موضوع فضاهایی که به حق و با مجوز شورا یا قانون در اختیار عزیزان هست که جداست. اما فضاهایی که در این مسیر و متاسفانه خارج از قاعده و ضابطه در اختیار هر عزیزی اعم شخص حقیقی یا حقوقی قرار گرفته باید پس گرفته شود و تا همین جا هم بسیار دیر شده است. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: من از شهردار تهران می‌خواهم که در مسیر پس گرفتن این فضاها و املاک با قدرتمند یا فاقدان قدرت بدون تعارف رفتار کرده و این روند زودتر جلو برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز