خبرگزاری کار ایران

ارتقای توانمندی و اشراف فرماندهان و مدیران در انجام ماموریت‌ها با عملیاتی شدن سامانه "مبـنا"/

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۸۲

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه اشراف بر حوزه ماموریتی یکی از مطالبات ارزنده و راهبردی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از نیروهای مسلح است گفت: با راه اندازی سامانه مبنا نه تنها اشراف فرماندهان و مدیران در انجام ماموریت‌ها هوشمندانه تر خواهد شد بلکه قدرت تصمیم گیری برای مدیریت صحیح امور ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی معصوم بیگی" در حاشیه آئین رونمایی از سامانه مبنا (مانیتورینگ بزرگ نیروهای مسلح) ویژه حوزه ماموریتی پلیس پیشگیری ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور کاربران سراسر کشور برگزار شد، با سلام و درود به روح ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای مظلوم نیروی انتظامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هسته ای ایران اسلامی، به مجاهدان فی سبیل الله سراسر کشور خصوصا کارکنان کلانتری و پاسگاه  ها که دلسوزانه و مسئولانه علیرغم قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا به ارائه خدمت همت گمارده‌اند، خداقوت گفت.

وی ضمن قدردانی از تلاش های سردار "نخعی" و دبیرخانه اشراف فرماندهی ناجا با بیان اینکه اشرافیت بر حوزه ماموریتی یک امر راهبردی و کلیدی در سازمان نیروی انتظامی محسوب می شود، افزود: اشراف فرماندهان بر حوزه ماموریتی از جمله مطالبات راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نیروهای مسلح است که امروز پلیس پیشگیری این افتخار را دارد که به عنوان اولین پلیس تخصصی در ناجا با رونمایی از سامانه کاربردی و مهم مبنا به این مطالبه پاسخ دهد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر ضرورت اشراف بر ماموریت ها در سازمان نیروی انتظامی تصریح کرد: با رونمایی از سامانه مبنا در پلیس پیشگیری، جهش و گام بلندی در اشرافیت مجموعه فرماندهان و کارکنان بر حوزه ماموریتی برداشته خواهد شد.

سردار معصوم بیگی لازمه موفقیت در بازخوردگیری از این سامانه و اشراف درست بر وضعیت حال و آینده را تلاش مجدانه کارکنان در وارد کردن اقلام اطلاعاتی به هنگام و صحیح عنوان کرد و گفت: زمانی اهداف مد نظر در حوزه اشرافیت فرماندهی موضوعیت پیدا خواهد کرد که هر سه ضلع "سامانه"، "ورود اطلاعات" و "بهره برداری و تجزیه و تحلیل اطلاعات" به صورت همزمان پشتیبانی و با دلسوزی خود فرماندهان امور مربوط پیگیری شود.

وی خطاب به کارکنان حاضر در کارگاه آموزشی سامانه مبنا تصریح کرد: این سامانه پلیس را به اجرای بهتر فرآیندها و انجام کار عملیاتی کمک خواهد کرد در نتیجه فرماندهان نیز در تصمیم گیری برای انجام ماموریت ها بیناتر، آگاه‌تر و هوشیارتر خواهند بود ضمن اینکه قدرت اعمال آن ها نیز افزایش خواهد یافت.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه رونمایی از سامانه مبنا در حوزه ماموریتی این پلیس بخشی از هوشمندسازی پلیس پیشگیری به حساب می آید، خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی لازمه موفقیت در ماموریت‌ها است لذا ضرورت دارد با تعهد و توجه بیشتر به مسئولیت خود در امور انتظام بخشی و پیشگیری از وقوع جرم، اشرافیت اطلاعاتی خود را به واسطه سامانه‌های تعریف شده افزایش تا زمینه تحقق این مهم فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ شایان ذکر است کارگاه آموزش یک روزه سراسری برای عملیاتی کردن سامانه مزبور به صورت ویدئو کنفرانس در پلیس پیشگیری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز