خبرگزاری کار ایران

کشف ۸۳ میلیارد کالای قاچاق توسط پلیس گمرک

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۷۲

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۸۳ میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " هادی رفیعی کیا" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی حین کنترل محموله های ورودی به کشور کارآگاهان و کارشناسان پلیس گمرک با بهره گیری از سامانه های در اختیار به چهار محموله تجاری مشکوک شدند.

وی افزود: طی یک هفته گذشته کارآگاهان پس از ورود محموله های مذکور به گمرکات کشور، آنها را شناسایی و در بازرسی از این محموله ها انواع کالای قاچاق از قبیل؛ لوازم خانگی برقی ، دستگاه های کشاورزی و سایر کالاهای مورد نیاز روزمره مردم را کشف کردند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۸۳ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: پلیس گمرک با استقرار در مبادی رسمی ورود و خروجی کالا با هدف پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ارتقاء عملکرد پیشگیرانه و مقابله ای را در دستور کار خود قرار داده و با استقرار در این مبادی قطعاً بازرگانان با امنیت بهتری به فعالیت می پردازند و افراد سودجو کمتر به فکر تخلف و سوداگری خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در خاتمه سرهنگ رفیعی کیا از تجار و فعالان اقتصادی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و قاچاق در مبادی رسمی را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز